איציק סעידיאן / בשעה שאיציק סעידיאן נלחם על חייו: עוד 300 מיליון שקל יוקצו : מצבו של הלוחם שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון עדיין קשה, משפחתו מבקשת להתפלל.

איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה יום לפני יום הזיכרון לחללי צהל, שב בערב החג . את הצעת החוק, המכונה ׳חוק איציק סעידיאן׳, הגיש ח״כ אופיר סופר ועליה חתומים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, ביניהם יו״ר הכנסת מיקי לוי מיש . מצבו של איציק סעידיאן, נכה צה''ל שהצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון לפני כשלושה חודשים, הוחמר בסוף השבוע האחרון. מצבו של לוחם גולני שהצית את עצמו לפני חמישה חודשים מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון מוסיף להיות אנוש, אבל משפחתו שואבת עידוד מכך שהוא שב . שיפור חל במצבו של איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרד אגף השיקום בחודש אפריל.

האנושיות נעדרת בטיפול הלומי הקרב. ×'שע×
×'שע×" שאיציק סעי×"יאן נלחם על חייו: עו×" 300 מיליון שקל יוקצו from ynet-images1.yit.co.il
שיפור חל במצבו של איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרד אגף השיקום בחודש אפריל. את הצעת החוק, המכונה ׳חוק איציק סעידיאן׳, הגיש ח״כ אופיר סופר ועליה חתומים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, ביניהם יו״ר הכנסת מיקי לוי מיש . איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה יום לפני יום הזיכרון לחללי צהל, שב בערב החג . איציק סעידיאן שילם פעמיים את המחיר על הגנת המדינה: מצבו של הלוחם שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון עדיין קשה, משפחתו מבקשת להתפלל. מצבו של איציק סעידיאן, נכה צה''ל שהצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון לפני כשלושה חודשים, הוחמר בסוף השבוע האחרון. כך הודיע היום (ראשון) המרכז הרפואי שיבא שבו . החמרה במצבו של איציק סעידיאן.

שיפור חל במצבו של איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרד אגף השיקום בחודש אפריל.

סרוגים | הזמר והיוצר אביב גפן הגיע לבית החולים לבקר את איציק סעידיאן ונתקל בתגובה מפתיעה. מצבו של הלוחם שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון עדיין קשה, משפחתו מבקשת להתפלל. מצבו של לוחם גולני שהצית את עצמו לפני חמישה חודשים מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון מוסיף להיות אנוש, אבל משפחתו שואבת עידוד מכך שהוא שב . איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה יום לפני יום הזיכרון לחללי צהל, שב בערב החג . את הצעת החוק, המכונה ׳חוק איציק סעידיאן׳, הגיש ח״כ אופיר סופר ועליה חתומים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, ביניהם יו״ר הכנסת מיקי לוי מיש . מצבו של נכה צהל איציק סעידיאן, שאושפז במצב אנוש לאחר שהצית את עצמו במחאה מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון, מוסיף להשתפר. איציק סעידיאן שילם פעמיים את המחיר על הגנת המדינה: כך הודיע היום (ראשון) המרכז הרפואי שיבא שבו . החמרה במצבו של איציק סעידיאן. מצבו של איציק סעידיאן, נכה צה''ל שהצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון לפני כשלושה חודשים, הוחמר בסוף השבוע האחרון. שיפור חל במצבו של איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרד אגף השיקום בחודש אפריל. הוא נראה מצויין, ואני מצדיע לאחיות . האנושיות נעדרת בטיפול הלומי הקרב.

כך הודיע היום (ראשון) המרכז הרפואי שיבא שבו . שיפור חל במצבו של איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרד אגף השיקום בחודש אפריל. מצבו של הלוחם שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון עדיין קשה, משפחתו מבקשת להתפלל. מצבו של איציק סעידיאן, נכה צה''ל שהצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון לפני כשלושה חודשים, הוחמר בסוף השבוע האחרון. מצבו של לוחם גולני שהצית את עצמו לפני חמישה חודשים מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון מוסיף להיות אנוש, אבל משפחתו שואבת עידוד מכך שהוא שב .

את הצעת החוק, המכונה ׳חוק איציק סעידיאן׳, הגיש ח״כ אופיר סופר ועליה חתומים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, ביניהם יו״ר הכנסת מיקי לוי מיש . × ×›×™ צ×
× ×›×™ צ×""ל חסמו ×›×'ישים ×'×™-ם; אחותו של סעי×"יאן: "עו×" ×"לומי from ynet-images1.yit.co.il
האנושיות נעדרת בטיפול הלומי הקרב. איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה יום לפני יום הזיכרון לחללי צהל, שב בערב החג . איציק סעידיאן שילם פעמיים את המחיר על הגנת המדינה: שיפור חל במצבו של איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרד אגף השיקום בחודש אפריל. מצבו של לוחם גולני שהצית את עצמו לפני חמישה חודשים מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון מוסיף להיות אנוש, אבל משפחתו שואבת עידוד מכך שהוא שב . כך הודיע היום (ראשון) המרכז הרפואי שיבא שבו . מצבו של נכה צהל איציק סעידיאן, שאושפז במצב אנוש לאחר שהצית את עצמו במחאה מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון, מוסיף להשתפר. סרוגים | הזמר והיוצר אביב גפן הגיע לבית החולים לבקר את איציק סעידיאן ונתקל בתגובה מפתיעה.

מצבו של איציק סעידיאן, נכה צה''ל שהצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון לפני כשלושה חודשים, הוחמר בסוף השבוע האחרון.

איציק סעידיאן שילם פעמיים את המחיר על הגנת המדינה: החמרה במצבו של איציק סעידיאן. סרוגים | הזמר והיוצר אביב גפן הגיע לבית החולים לבקר את איציק סעידיאן ונתקל בתגובה מפתיעה. את הצעת החוק, המכונה ׳חוק איציק סעידיאן׳, הגיש ח״כ אופיר סופר ועליה חתומים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, ביניהם יו״ר הכנסת מיקי לוי מיש . מצבו של נכה צהל איציק סעידיאן, שאושפז במצב אנוש לאחר שהצית את עצמו במחאה מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון, מוסיף להשתפר. שיפור חל במצבו של איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרד אגף השיקום בחודש אפריל. מצבו של איציק סעידיאן, נכה צה''ל שהצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון לפני כשלושה חודשים, הוחמר בסוף השבוע האחרון. מצבו של לוחם גולני שהצית את עצמו לפני חמישה חודשים מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון מוסיף להיות אנוש, אבל משפחתו שואבת עידוד מכך שהוא שב . האנושיות נעדרת בטיפול הלומי הקרב. הוא נראה מצויין, ואני מצדיע לאחיות . איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה יום לפני יום הזיכרון לחללי צהל, שב בערב החג . מצבו של הלוחם שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון עדיין קשה, משפחתו מבקשת להתפלל. כך הודיע היום (ראשון) המרכז הרפואי שיבא שבו .

איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה יום לפני יום הזיכרון לחללי צהל, שב בערב החג . האנושיות נעדרת בטיפול הלומי הקרב. את הצעת החוק, המכונה ׳חוק איציק סעידיאן׳, הגיש ח״כ אופיר סופר ועליה חתומים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, ביניהם יו״ר הכנסת מיקי לוי מיש . מצבו של איציק סעידיאן, נכה צה''ל שהצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון לפני כשלושה חודשים, הוחמר בסוף השבוע האחרון. סרוגים | הזמר והיוצר אביב גפן הגיע לבית החולים לבקר את איציק סעידיאן ונתקל בתגובה מפתיעה.

איציק סעידיאן שילם פעמיים את המחיר על הגנת המדינה: ×'שע×
×'שע×" שאיציק סעי×"יאן נלחם על חייו: עו×" 300 מיליון שקל יוקצו from ynet-images1.yit.co.il
מצבו של לוחם גולני שהצית את עצמו לפני חמישה חודשים מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון מוסיף להיות אנוש, אבל משפחתו שואבת עידוד מכך שהוא שב . מצבו של הלוחם שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון עדיין קשה, משפחתו מבקשת להתפלל. שיפור חל במצבו של איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרד אגף השיקום בחודש אפריל. כך הודיע היום (ראשון) המרכז הרפואי שיבא שבו . החמרה במצבו של איציק סעידיאן. מצבו של נכה צהל איציק סעידיאן, שאושפז במצב אנוש לאחר שהצית את עצמו במחאה מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון, מוסיף להשתפר. הוא נראה מצויין, ואני מצדיע לאחיות . את הצעת החוק, המכונה ׳חוק איציק סעידיאן׳, הגיש ח״כ אופיר סופר ועליה חתומים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, ביניהם יו״ר הכנסת מיקי לוי מיש .

מצבו של הלוחם שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון עדיין קשה, משפחתו מבקשת להתפלל.

האנושיות נעדרת בטיפול הלומי הקרב. החמרה במצבו של איציק סעידיאן. את הצעת החוק, המכונה ׳חוק איציק סעידיאן׳, הגיש ח״כ אופיר סופר ועליה חתומים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, ביניהם יו״ר הכנסת מיקי לוי מיש . איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה יום לפני יום הזיכרון לחללי צהל, שב בערב החג . הוא נראה מצויין, ואני מצדיע לאחיות . מצבו של איציק סעידיאן, נכה צה''ל שהצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון לפני כשלושה חודשים, הוחמר בסוף השבוע האחרון. סרוגים | הזמר והיוצר אביב גפן הגיע לבית החולים לבקר את איציק סעידיאן ונתקל בתגובה מפתיעה. מצבו של לוחם גולני שהצית את עצמו לפני חמישה חודשים מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון מוסיף להיות אנוש, אבל משפחתו שואבת עידוד מכך שהוא שב . מצבו של נכה צהל איציק סעידיאן, שאושפז במצב אנוש לאחר שהצית את עצמו במחאה מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון, מוסיף להשתפר. שיפור חל במצבו של איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרד אגף השיקום בחודש אפריל. איציק סעידיאן שילם פעמיים את המחיר על הגנת המדינה: כך הודיע היום (ראשון) המרכז הרפואי שיבא שבו . מצבו של הלוחם שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון עדיין קשה, משפחתו מבקשת להתפלל.

איציק סעידיאן / ×'שע×" שאיציק סעי×"יאן נלחם על חייו: עו×" 300 מיליון שקל יוקצו : מצבו של הלוחם שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון עדיין קשה, משפחתו מבקשת להתפלל.. כך הודיע היום (ראשון) המרכז הרפואי שיבא שבו . איציק סעידיאן, נכה צהל שהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה יום לפני יום הזיכרון לחללי צהל, שב בערב החג . מצבו של לוחם גולני שהצית את עצמו לפני חמישה חודשים מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון מוסיף להיות אנוש, אבל משפחתו שואבת עידוד מכך שהוא שב . מצבו של הלוחם שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון עדיין קשה, משפחתו מבקשת להתפלל. את הצעת החוק, המכונה ׳חוק איציק סעידיאן׳, הגיש ח״כ אופיר סופר ועליה חתומים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, ביניהם יו״ר הכנסת מיקי לוי מיש .

0 Response to "איציק סעידיאן / בשעה שאיציק סעידיאן נלחם על חייו: עוד 300 מיליון שקל יוקצו : מצבו של הלוחם שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון עדיין קשה, משפחתו מבקשת להתפלל."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel